Cart:

0 item(s) - € 0,00
U hebt niets in uw winkelwagen.

0

Klantenservice

  • Bezorgen

    Bij elk product staat de levertijd apart vermeld. Levering op de Waddeneilanden kan extra kosten met zich meebrengen. Supermeubels zal de bijkomende kosten aan u bekend maken bij het inplannen van de bezorgafspraak. U kunt uw bestelling makkelijk en snel traceren via www.postnl.nl. Zodra wij uw bestelling versturen krijgt u van ons een trackingnummer via de mail.

    Grote meubelstukken worden via een meubel vervoersbedrijf bezorgd op afspraak.Let op! Wij leveren de meubels tot aan de eerste drempel tenzij anders overeengekomen.

  • Privacy verklaring

    Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze website en houden ons aan de Wet Persoonsregistratie. De persoonlijke informatie die u ons verschaft, zal altijd vertrouwelijk en met zorg worden behandeld.
    Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen als zij zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling, zoals bijvoorbeeld het bezorgen van uw bestelling.
    U kunt uw persoonsgegevens te allen tijde inzien, door een schriftelijk (via fax, brief of e-mail) verzoek hiertoe aan Supermeubels.NL te richten. Supermeubels.NL zal u dan binnen 4 weken een overzicht verstrekken van uw bij Supermeubels.NL aanwezige persoonsgegevens.
    Indien u van mening bent dat uw persoonsgegevens verbeterd, aangevuld, verwijderd of afgeschermd dienen te worden omdat deze feitelijk onjuist zijn, voor bovenstaand doel (zie lid 10.2 grondwet) niet volledig of relevant zijn of in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt, dient u dit schriftelijk (via fax, brief of e-mail) aan Supermeubels.NL te melden, waarbij u aangeeft dat uw persoonsgegevens verbeterd, aangevuld, verwijderd of afgeschermd dienen te worden.
    Indien u wenst dat uw persoonsgegevens verbeterd en/of aangevuld dienen te worden, geeft u in uw bericht tevens de verbeteringen/aanvullingen van uw persoonsgegevens aan. Supermeubels.NL zal in alle gevallen uw instructies onmiddellijk opvolgen, tenzij Supermeubels.NL hiertoe niet in staat is. In dat geval zal Supermeubels.NL uw persoonsgegevens uit zijn bestand(en) verwijderen. Supermeubels.NL zal eventuele derden, aan wie uw persoonsgegevens zijn verstrekt, opdracht geven eventuele wijzigingen, afschermingen of verwijderingen van uw persoonsgegevens over te nemen.
    Cookies
    Om producten in uw winkelmandje op te kunnen slaan of om te kunnen inloggen, maken wij gebruik van een zogenaamde cookie.
    Net als alle andere webshops houden we door middel van zo'n cookie bij welke pagina's op onze site worden bezocht en hoe intensief onderdelen van Supermeubels.NLworden gebruikt. Deze data wordt enkel en alleen gebruikt om te zorgen dat uw verblijf op onze site zo aangenaam mogelijk wordt gemaakt.  

  • Retourneren/omruilen van producten

    Wij willen dat u 100% tevreden bent. U mag alle nieuwe producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder enige opgaaf van redenen. Het artikel dient stevig worden verpakt, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, aan ons verzonden te worden. Wij vragen u ook het pakket terug te sturen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.

  • Betaalmogelijkheden

    Bij Super Meubels vinden wij veilig winkelen belangrijk. Daarom hebben we onze website beschermd met de beste technieken en kiezen we ervoor om alleen veilige betaalmethodes te gebruiken.

    iDEAL
    Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL,de makkelijkste manier van betalen op internet. U kiest deze kosteloze optie via onze site tijdens het bestelproces en wordt na het afronden van uw bestelling direct doorgeleid naar uw eigen bekende en uiteraard beveiligde internetbankieren-omgeving.

    Rembours
    U betaalt rechtstreeks aan de koerier op het moment dat u het bestelling ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag contant en gepast in huis heeft wanneer de koerier langs komt.
    Rembours betalingen zijn mogelijk tot een maximum bedrag van €1500,-

  • Garantie en Reparatie

    Supermeubels.nl biedt de beste kwaliteit tegen de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat is, of dat kapot gaat nadat u het in gebruik hebt genomen. Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel, of op de website van de fabrikant/het merk.
    Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing? Dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en de artikelgegevens bij de hand te houden.
    We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en we zorgen dan samen met u voor een passende oplossing.

    Defect
    Heeft u een artikel ontvangen dat kapot is? Meld dit binnen de zichttermijn en wij ruilen het direct om, mits de voorraad dat toelaat.
    Ook als u een product bij ons heeft gekocht dat na verloop van tijd kapot gaat, terwijl u het normaal heeft gebruikt en u dat defect niet had hoeven te verwachten, kunt u dat bij ons melden. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
    Ten aanzien van de voor u geldende “extra” garanties wordt het volgende opgemerkt. 

    Minimaal 2 jaar garantie
    Op alle bij Supermeubels.nl gekochte artikelen heeft u tenminste 2 jaar garantie.

    Supermeubels.nl biedt twee jaar volledige garantie op meubelen. Volledige garantie betekent bij een gegronde klacht: geen voorrijkosten, gratis reparatie of een nieuw product als het artikel niet gerepareerd kan worden. De aanschafwaarde is dus 2 jaar gegarandeerd.

    Gegronde klacht
    De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

    - beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
    - onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
    - normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de   gebruiksaanwijzing.

    Fabrieksgarantie
    Fabrikanten geven vaak fabrieksgarantie op hun producten. De voorwaarden en inhoud van deze fabrieksgarantie vindt u terug in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Supermeubels.nl.

    Is er sprake van een fabrieksgarantie en is het in het kader van een snelle en correcte afhandeling wenselijk, dan zullen wij u doorverwijzen naar de servicedienst/helpdesk van de fabrikant. Servicemedewerkers aldaar die technische kennis hebben over het specifieke product en/of merk, helpen u dan bij het oplossen van de klacht. Wij zullen een en ander evenwel blijven monitoren.  

  • Afkoelingsperiode

    Hoelang is mijn bedenktijd?

    Bij Supermeubels.nl kunt u een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk).

    Wat doe ik als ik een product retour wil sturen?

    Wilt u een aankoop retourneren dan verzoeken wij dit te doen via onze klantenservice formulier. Op dit formulier dient u de volgende gegevens te vermelden:

    - bestelnummer
    - het product dat retour wordt gestuurd
    - datum aankoop
    - eventuele reden van retourneren (niet verplicht)

    Na het invullen van de gegevens ontvangt u van ons een bevestiging email.

    Restitutie
    Supermeubels.nl controleert ieder retour gezonden product bij binnenkomst op schade, defect en/of verpakking.
    Is deze compleet en onbeschadigd dan stort Supermeubels.nl het bedrag dat op de factuur vermeldt staat binnen 30 dagen terug.